فروش عرق کاسنی گره بان دختر اهوازی را ثروتمند کرد

عرق کاسنی گره بان را به راحتی می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در واقع ممکن است در حال حاضر بدون اینکه متوجه شوید آن را مصرف می کنید زیرا گاهی اوقات به عنوان یک افزودنی در غذاهای بسته بندی شده استفاده می شود.

به طور فزاینده ای مشاهده می شود که ریشه کاسنی برای اینولین آن فرآوری شده است که به ترتیب به دلیل خواص ژل کنندگی و طعم کمی شیرین برای افزایش محتوای فیبر یا جایگزین قند یا چربی استفاده می شود.

گفته می شود می توان از آن در آشپزی خانگی نیز استفاده کرد. برخی از مغازه‌های تخصصی و خواربارفروشی‌ها ریشه کامل را حمل می‌کنند که اغلب آب پز شده و به عنوان سبزی مصرف می‌شود.

علاوه بر این اگر به دنبال کاهش مصرف کافئین خود هستید، می توانید از ریشه کاسنی بوداده و آسیاب شده به عنوان جایگزین قهوه استفاده کنید.

برای تهیه این نوشیدنی غنی، 2 قاشق غذاخوری (11 گرم) ریشه کاسنی آسیاب شده را به ازای هر 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب در قهوه ساز خود اضافه کنید.

در نهایت اینولین از ریشه کاسنی را می توان استخراج کرد و به مکمل هایی تبدیل کرد که به طور گسترده به صورت آنلاین یا در فروشگاه های بهداشتی در دسترس هستند.

ریشه کامل کاسنی را می توان به عنوان سبزی جوشانده و مصرف کرد در حالی که کاسنی آسیاب شده اغلب با آب دم می شود تا نوشیدنی قهوه مانند درست شود.

به عنوان یک منبع غنی از اینولین می توان آن را در غذاهای بسته بندی شده و مکمل ها نیز یافت.

اگرچه تحقیقات در مورد تأثیر اینولین کاسنی بر قند خون محدود است، چندین مطالعه دیگر نشان داده‌اند که ممکن است برای قند خون و مقاومت به انسولین مفید باشد.

انسولین هورمونی است که قند را از خون شما به ماهیچه ها و بافت ها منتقل می کند جایی که می توان از آن به عنوان سوخت استفاده کرد.

مقاومت به انسولین با دوره‌های طولانی افزایش سطح انسولین رخ می‌دهد، می‌تواند اثربخشی انسولین را کاهش داده و باعث افزایش قند خون شود.