گونی قند و رابطه آن با چاق شدن آنجلینا جولی

به سیستم کارآمدتری برای بسته بندی مجدد شکر دانه ای که برای تهیه سس ها، خمیرها و سس های آن برای مشتریان در صنایع غذایی استفاده می شود، نیاز دارد.

رویه‌های بهداشتی مواد غذایی مستلزم ریختن شکر و سایر مواد دانه‌دار در گونی قند 10 کیلوگرمی هستند، اما روش‌های قبلی استفاده شده پیچیده و زمان‌بر بودند.

این شرکت اکنون این وظیفه را در یک سوم زمان کمتر با نیروی انسانی کمتر انجام می دهد و نیازهای ATEX را برآورده می کند و با استفاده از سیستم توزین دسته ای خودکار با نوار نقاله پیچی انعطاف پذیر یکپارچه از Flexicon اروپا.

تونی سوان، مدیر مواد تشکیل دهنده، غذا، بهداشت و محیط زیست می گوید: «با فرآیند قدیمی، ما شکر را در پالت های 1 تنی دریافت کردیم که از چهل کیسه 25 کیلوگرمی تشکیل شده بود.

ما از ترکیبی از آسانسور و جابجایی دستی در یک فرآیند هشت مرحله‌ای برای انتقال شکر به کیسه‌های پلاستیکی با اندازه مناسب قبل از بارگیری در آشپزخانه‌ها استفاده کردیم. سیستم انتقال جدید کیسه‌های مجدد را به سه مرحله کاهش داد.

کیسه های حجیم یک تنی در کنار یک تخلیه کننده  از جنس استنلس استیل،که دارای یک پرتو I یکپارچه کنسولی با بالابر برقی و چرخ دستی است. بسته های کیسه فله به یک قاب بالابر صلیب شکل متصل می شوند.

بالابر کیسه فله را در موقعیت خود روی قاب تخلیه کننده بالا می برد. سپس یک گیره زمینی دارای امتیاز ATEX به کیسه فله متصل می شود.

از قیف یک نوار نقاله پیچی انعطاف پذیر به طول 3.0 متر و قطر 115 میلی متر، قند را به یک قیف مخروطی 40 لیتری از جنس استنلس استیل که روی سه لودسل قرار دارد، منتقل می کند.

یک سیستم کنترل افزایش وزن، قند ریخته شده در قیف توزین را با حداکثر سرعت تغذیه اندازه گیری می کند. لودسل ها اطلاعات افزایش وزن را به کنترل کننده منتقل می کنند که سرعت تغذیه را کاهش می دهد و نوار نقاله را بلافاصله قبل از رسیدن به وزن مورد نظر متوقف می کند تا مواد در حال سقوط را جبران کند.

توزین قند بدون گرد و غبار از طریق یک دروازه کشویی در یک کیسه پلاستیکی آبی با ظرفیت 10 کیلوگرم که در زیر قیف توزین محکم می شود تخلیه می شود. پس از پر شدن کیسه، به صورت دستی بسته شده و در محفظه نگهداری پلاستیکی قرار می گیرد. چرخه وزن و پر کردن برای کیسه های بعدی تکرار می شود.