کواد کوپتر اسباب بازی ارزان در آمریکا متقاضی زیادی دارد

همانطور که می دانید کواد کوپتر اسباب بازی ارزان تک روتور قدرتمند و بادوام از نظر ساخت و طراحی شبیه به هلیکوپترهای واقعی هستند تنها با یک روتور برای تامین نیرو، به علاوه یک دم برای کنترل جهت و ثبات.

با ترکیب مزایای کواد کوپتر اسباب بازی مولتی روتور کوچک و پهپادهای تک روتور آنها برای حمل محموله های بزرگتر و پرواز کارآمدتر از مولتی روتورها مناسب تر هستند.

دستگاه های تک روتور معمولاً به جای باتری از موتورهای گازی استفاده می کنند که زمان پرواز آنها را بسیار افزایش می دهد.

با این حال این کواد کوپتر اسباب بازی نسبت به سایر پهپادها بزرگتر و پیچیده تر هستند. این بدان معنی است که آنها گران تر و کار کردن با آنها دشوارتر هستند و تیغه های بزرگتر آنها می تواند آنها را خطرناک تر کند.

به عنوان جدیدترین فناوری کواد کوپتر بدون سرنشین معرفی شده، پهپادهای هیبریدی VTOL با بال ثابت به کواد کوپترهای بال ثابتی اطلاق می شود که برای بلند شدن و فرود عمودی اصلاح شده اند.

آنها دوربرد و زمان پرواز کواد کوپتر اسباب بازی بال ثابت را با قابلیت برخاست عمودی دستگاه های بال چرخشی ترکیب می کنند و معایب کواد کوپترهای بال ثابت را که به فضاهای بزرگ برای برخاستن و فرود نیاز دارند، از بین می برند.

آنها برای نقشه برداری، بازرسی خطوط برق، نظارت، کشاورزی و عملیات نجات طراحی شده است.

کواد

کواد کوپتر اسباب بازی بسیار کوچک (نانو): اندازه این پهپادها می تواند به اندازه یک حشره باشد و به راحتی در کف دست شما جای بگیرد و ابعادی بین 1 تا 50 سانتی متر داشته باشد.

به دلیل اندازه کوچک و طراحی بال، کواد کوپترهای نانو می توانند در فضاهای بسیار محدود پرواز کنند و به راحتی قابل شناسایی نیستند و عمدتا توسط جاسوسان برای جمع آوری اطلاعات افراد و اشیاء استفاده می شود.

کواد کوپترهای کوچک: پهپادهای کوچک کمی بزرگتر از کواد کوپتر اسباب بازی میکرو هستند، بین 50 سانتی متر تا 2 متر. بال های این کواد کوپترها معمولا ثابت هستند و به راحتی با بازو بلند می شوند و به هوا پرتاب می شوند.

می توان از آنها برای بازرسی تجهیزات داخلی استفاده کرد اما بیشتر در فضای باز برای تفریح و عکاسی مانند مدیریت ترافیک استفاده می شود.

کواد کوپترهای متوسط: پهپادهای سایز متوسط بزرگتر و سنگین تر از پهپادهای کوچکتر هستند و ابعاد آنها بیش از 2 متر و وزن آنها تا 200 کیلوگرم است. آنها دو نفر را برای بلند کردن آنها می برند که اغلب برای برنامه های حرفه ای و عکاسی آماتور استفاده می شود.

کواد کوپتر اسباب بازی بزرگ از نظر اندازه با هواپیماهای کوچکتر قابل مقایسه هستند و عمدتاً برای اهداف نظامی مانند نظارت و استراتژی استفاده می شوند.

با پیشرفته ترین فناوری، آنها در حال جایگزینی جت های جنگنده هستند که امکان شناسایی سریع دشمن و قابلیت های رزمی را فراهم می کند. آنها همچنین برای کاربردهای مدنی مانند تحویل هواپیماهای بدون سرنشین یا فیلمسازی طراحی شده اند.