کمربند زنانه چرم درسا که قابلیت شارژ کردن گوشی همراه را دارد

همه می دانند که کمربند زنانه چرم درسا به سادگی یک بند انعطاف پذیر است که برای نگه داشتن شلوار جین یا هر لباس دیگری استفاده می شود.

کمربندها اغلب تأثیر زیادی بر نحوه لباس پوشیدن زنان دارند. اگر قبلاً این را درک نکرده بودید، اکنون باید دیدگاه خود را تغییر دهید و در عین حال به این قطعه مد نیز توجه بیشتری داشته باشید.

اگرچه این کمربندها از عصر برنز وجود داشته است، کمربندها تا همین اواخر بیشتر توسط مردان استفاده می شد. امروزه در بازار انواع کمربندهای زنانه نسبت به مردانه بیشتر است.

این به این دلیل است که کمربندهای زنانه نه تنها به چسباندن لباس‌ها کمک می‌کنند، بلکه یک اکسسوری مد عالی برای آن‌ها هستند.

کمربندهای طراحی شده و مد روز به خوبی یک زن را زینت می دهند. آنها می توانند این کار را بدون استفاده از جواهرات فانتزی برای برجسته کردن لباس خود انجام دهند. کمربند زنانه مد کمربندهای زنانه سگک های مختلفی در رنگ ها و اندازه های مختلف دارند.

این کمربندها با طراحی منحصر به فرد، زنانگی را به رخ می کشند و آنها را برای هر لباسی که بپوشید عالی می بینید.

خانم‌ها می‌توانند لباس‌های مدرن غیررسمی خود را با کمربند مناسب به رخ بکشند. علاوه بر کمربندهای چرمی ساده، در زیر کمربندهای چرمی ساده برای پوشیدن روزمره آورده شده است.

کمربندهای جیر با شلوار جین یا شلوارهای دیگر با سگک های کوچک، روسری ها یا دامن های کوچک با سگک های کوچک و نازک عالی به نظر برسید.

کمربند

کمربندهای چرمی بافته شده: این کمربندها توسط صنعتگران ماهر ساخته می شوند.

کمربندهای سگک پهن: این نوع کمربندها حداقل دو تا سه اینچ عرض دارند و سگک‌های تزئینی دارند.

تسمه های سینچ سه تا هشت اینچ عرض دارند. کمربندهای ضخیم تر به کمربندهای کرست نیز معروف هستند. آنها می توانند چرمی (یا مشابه) یا الاستیک باشند. کمربندهای زنجیری – این نوع به یک شلوار جین یا یک تونیک بلند درخشش و درخشندگی می بخشد.

کمربندهای کراواتی: این کمربندها از کراوات چرمی و برخی تزئینات مانند صدف، سکه یا دیسک ساخته می شوند. از جلو گره می زنند و می توان آنها را با یا بدون حلقه کمربند پوشید.

کمربند با گلدوزی دستی: این کمربندهای چرمی دوزی شده برای زنان معمولاً با بدلیجات، سایر سنگ های نیمه قیمتی و فیروزه تزئین می شوند.

این کمربندهای زنانه در طیف گسترده ای و در تمامی سبک ها موجود می باشد. آنها تقریبا در همه رنگ ها موجود هستند.

کمربندهای مهره‌دار: طرح‌های هنری با مهره‌ها و پولک‌های رنگارنگ ایجاد می‌شوند و این کمربندهای مد طراح را به قطعات تزئینی بسیار جذاب تبدیل می‌کنند.

کمربندهای شیشه ای ترکیبی از کمربندهای چند رنگ هستند که با مهره های شفاف و چند رنگ در اشکال و اندازه های مختلف ساخته می شوند.

اکثر مد روزها این کمربندها را برای ظاهری پیچیده ترجیح می دهند و با هر لباس غیر رسمی به خوبی ست می شوند.