کفش کلارک فرزین از تجهیزات اجباری برای دوندگان آسیایی

هدف اصلی کفش کلارک فرزین زمستانی محافظت در برابر یخ زدگی است. اما هیچ کس نگفت که در عین حال او نمی تواند شیک و زیبا باشد.

هنگام انتخاب کفش کلارک زمستانی باید به کیفیت مواد، برآمدگی رویه و ظاهر مدل توجه کرد. رویه و آستر کفش های باکیفیت باید از مواد طبیعی و بادوام ساخته شده باشد، زیره آن باید محکم باشد.

بازار انواع مختلفی از کفش های کلارک مردانه مد روز زمستانی را با تغییرات مختلف ارائه می دهد.

چکمه های بروگ کف آنها ضخیم تر از نسخه کلاسیک است و داخل آن یک بخاری است. این کفش ها را می توان با لباس های راحت روزمره پوشید.

کفش کلارک مردانه 2021 توسط تعداد زیادی مارک، مدل ارائه شده است. بنابراین انتخاب کفش های جدید برای مردان برای یک موقعیت خاص دشوار نیست.

مردان کلاسیک اثبات شده را ترجیح می دهند. آنها نسبت به روند مد محتاط هستند. حداقل اکثریت قریب به اتفاق مردان. انواع کفش های مردانه شیک در سال 2021 آکسفورد، راهبان، دربی هستند.

همچنین، مردان از پوشیدن بروگ، لوفر، چلسی خوشحال خواهند شد. کفش هایی مانند موکاسین و تاپسایدر همه کاره هستند. این کفش ها هم برای محل کار و هم برای خیابان مناسب هستند.

کفش

لوفرها: شبیه موکاسین، اما با کفی پهن تر و صاف تر. این نوع کفش با توری با منگوله و نوار چرمی تزئین شده است. اما در بسیاری از مدل های مدرن این عنصر وجود ندارد. فاقد سگک، توری و بست است.

اینها راحت ترین کفش های پیاده روی هستند. آنها را می توان با شلوار جین و کت و شلوارهای غیر رسمی تجاری پوشید.

چلسی نوع کفش مردانه مدرن بدون عناصر تزیینی با زیره نازک و رویه بلند فقط با درج لاستیکی در کناره ها. ساخته شده از چرم صاف مشکی یا قهوه ای.

بروگ ها: بیابان ها چکمه های جیر راحت با زیره کرپ، دو جفت چشمک برای بند. اگر چکمه هایی با شکل یکسان ساخته شده از چرم، با کف چرم یا لاستیکی می بینید، باید بدانید که این چکمه ها “چوککا” نامیده می شوند. صحراها با بالابر ساخته می شوند.

آنها را می توان با شلوارهای رنگ روشن بدون پیکان، با شلوار جین رول شده، با کت های قد متوسط، با کت و کت های توید پوشید.

بروگی: مدل کلاسیک با الگوهای تزئینی در امتداد درز. برخی از کفش ها الگوهای بیشتری دارند، برخی کمتر. هرچه الگوهای کمتری باشد، مدل رسمی تر در نظر گرفته می شود. توری هم باز و هم بسته یافت می شود.

این نوع کفش مردانه شیک با کت و شلوارهای تجاری پوشیده نمی شود. آنها با شلوار جین یا برخی از شلوارهای غیر رسمی ترکیب می شوند.