کشف درب چوبی قدیمی که زیر دریا پالت چوبی دست دوم آن نمی پوسد

در مرحله بعد، بررسی کنید که قاب درب چوبی قدیمی هیچ آسیبی مانند تراشه یا فرورفتگی نداشته باشد. اینها می توانند بر مهر و موم درب به قاب تأثیر بگذارند و بنابراین بر کارایی تأثیر می گذارند. مهم است که این مشکلات را قبل از اینکه به یک مشکل تبدیل شوند، برطرف کنید.

در نهایت رنگ را بررسی کنید. در صورت وجود پوسته، قاب نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد. مهم است که قبل از اعمال یک لایه رنگ جدید، منطقه را به طور کامل آماده کنید. فقط رنگ کردن روی آن باعث پوسته پوسته شدن مجدد آن می شود.

به طور مرتب درزگیر قیمت درب چوبی ارزان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا کثیفی و خزه به حداقل برسد. باید بررسی کنید که مهر و موم ها به قاب یا در وصل شده باشند.

بدون هیچ گونه شکستگی. مهر و موم درب نه تنها برای محافظت از خانه شما در برابر باد یا باران وجود دارد، بلکه طبق قانون FD30S برای جلوگیری از انتشار دود الزامی است. اگر آسیبی به مهر و موم درب شما وارد شد، باید فوراً آن را اصلاح کنید.

بررسی کنید که قیمت چوب کیلویی درب شما به آرامی باز و بسته شود، در غیر این صورت، لولاها ممکن است به روغن کاری روی مفاصل نیاز داشته باشند.

زنگ می تواند در طول زمان ایجاد شود زیرا لولا با رطوبت تماس پیدا می کند. این در طول زمان رخ می دهد و در صورت تشخیص زودهنگام قابل مدیریت است. اگر متوجه شدید که مقدار کمی زنگ زدگی وجود دارد، محصولاتی برای حذف آن وجود دارد.

اگر لولاها خیلی بد خورده باشند، باید تعویض شوند.

درهای ورودی چوبی دارایی زیبا، بادوام و پایدار برای خانه شما هستند. با نگهداری و مراقبت صحیح، پالت چوبی دست دوم درب شما بدون شک عمر بیشتری خواهد داشت و از همتای uPVC بهتر خواهد بود.

    1. HOW LONG SHOULD A WOODEN FRONT DOOR LAST
  • تبلیغات:
    1. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!
    2. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟
    3. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
    4. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند