کاشی استخری خارجی که هنگام شنا به کودکان شعر می آموزد

همانطور که می دانید کاشی استخری خارجی نوع خاصی از کاشی است که برای مقاومت در برابر نور خورشید، تغییرات دما، غوطه ور شدن طولانی مدت در آب و مواد شیمیایی مورد استفاده برای نگهداری استخرها ساخته می شود.

تفاوت اصلی بین کاشی استخر و کاشی معمولی خانگی دوام آن است، زیرا کاشی‌های داخل ساختمان برای مقاومت در برابر آسیب‌هایی که یک موقعیت آبی ممکن است ایجاد کند تقویت نمی‌شوند.

کاشی های استخر غیر متخلخل هستند و دارای لعاب هستند که از آنها در برابر ترک خوردن، محو شدن و سایش محافظت می کند. این همچنین تمیز کردن آنها را آسان می کند.

کاشی استخر تنها گزینه محافظت از استخر شما نیست. برخی سطوح رندر شده بر پایه سیمان مانند سنگریزه را انتخاب می کنند که محبوب ترین انتخاب برای استخرهای سیمانی است.

در حالی که استخرهای بتنی دوام مشابهی دارند، تمیز کردن آنها بسیار سخت تر است و نیاز به نگهداری بیشتری دارند. به همین دلیل کاشی ها به شدت به عنوان انتخاب برتر برای طراحی استخر در نظر گرفته می شوند. با این حال، آنها معمولا گرانتر از گزینه ذکر شده هستند.

کاشی

کاشی استخر در طیف وسیعی از سبک ها و مواد موجود است. این به این دلیل است که آنها اغلب برای کاشی‌های اطراف استخرها (معروف به کاشی‌های مقابله یا خط آب) نیز استفاده می‌شوند.

بنابراین ظاهر زیبایی چیزی است که بسیاری از صاحبان خانه‌ها هنگام مرور گزینه‌های کاشی استخر برای بازسازی و نصب استخر خود به دنبال آن هستند.

متداول ترین مواد مورد استفاده برای کاشی استخر، سرامیک و چینی هستند، البته مواد دیگری مانند سنگ سوکابومی، کاشی تراورتن و حتی شیشه.

تنوع زیادی از سبک در مواد وجود دارد با برخی از محبوب‌ترین گزینه‌های یک ظاهر طراحی شده در حال حاضر از جمله موزاییک و برش‌های کاشی مدرن با پوشش حوضچه‌ای.

رنگ‌های محبوب کاشی استخر در حال حاضر به نظر می‌رسد که به سمت یک طرح رنگی تک رنگ متمایل شده‌اند که خاکستری، سفید و سیاه در مرکز توجه قرار دارند.

کاشی‌های استخر در بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز وجود دارند، از جمله رنگ‌های غنی مانند زرد یا آبی، اما فراوان‌ترین سایه‌ها، تنوع کم رنگ‌های رنگ‌های تک رنگ هستند.