کاربرد عسل طبیعی مارمیشو در درمان طاسی سر

همانطور که می دانید عسل طبیعی مارمیشو به عنوان یکی از بهترین داروهای خانگی برای سرفه خشک و همچنین سرفه مرطوب شناخته شده است.

تحقیقات همچنین نشان داده است که نوشیدن یک قاشق غذاخوری عسل می تواند تحریک گلو را کاهش دهد. عسل بهترین درمان طبیعی برای سرفه است به ویژه برای کودکان، زیرا به تسکین سرفه های شبانه کمک می کند و به خواب مناسب کمک می کند.

عسل دارای خواص ضدباکتریایی، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی است، به همین دلیل از عسل برای التیام زخم ها استفاده می شود.

پس از هر آسیب پوستی، باکتری هایی که روی پوست شما زندگی می کنند می توانند به محل زخم عفونی کرده و نفوذ کنند. عسل این باکتری ها را از بین می برد.

به عنوان یک کمک خواب طبیعی عمل می کند. شما باید سعی کنید این نوشیدنی از شیر گرم و عسل درست قبل از خواب بنوشید. قرن هاست که مردم از این نوشیدنی برای کمک به خواب استفاده می کنند.

عسل

تهیه این نوشیدنی نسبتاً آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق چایخوری عسل دابور را به یک لیوان شیر داغ اضافه کنید یا 1 یا 2 قاشق چایخوری عسل دابور را به یک فنجان چای بابونه اضافه کنید و برای القای خواب میل کنید.

مشکلات سینوسی را کاهش می دهد: با افزایش آلودگی و گرد و غبار این روزها بسیاری از مردم از مشکلات مربوط به سینوس رنج می برند.

سینوس ها حفره های کوچکی در جمجمه هستند که مخاط تولید می کنند تا از سیستم تنفسی در برابر آلرژی ها و عفونت ها محافظت کنند.

هنگامی که ما از عفونت رنج می بریم، ویروس ها سینوس را مسدود می کنند هوا و مخاط را به دام می اندازند که باعث ناراحتی می شود.

از طرف دیگر عسل یک ضد باکتری و ضد عفونی کننده طبیعی است که به رفع عفونت و کاهش التهاب کمک می کند.

عسل همچنین گلو را تسکین می دهد و سرفه را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در نتیجه باعث کاهش حملات سینوسی می شود.