پیرزنی توت خشک افغانستان را به جای قرص اعصاب می خورد

توت ها جایگزین بسیار سالمی برای آب نبات های سفت و آدامس ها هستند، اگرچه باید در حد اعتدال مصرف شوند زیرا همه انواع توت ها منبع قوی آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین ها هستند. توت خشک افغانستان بیشترین طرفدار را دارد.

حتی مصرف بیش از حد مواد مغذی می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود.

نگرانی مداوم برای رشد صحیح یک کودک پیش دبستانی، آماده کردن او برای بزرگسالی، باعث می شود که بزرگسالان زندگی کودک را به دنباله ای با علائم ثابت تبدیل کنند: “شما می توانید” و “غیرممکن”. و همه بچه ها چیزی خوشمزه و شیرین می خواهند!

بسیاری از انواع توت ها مانند زغال اخته، زغال اخته، تمشک و توت فرنگی سرشار از قند ارگانیک هستند، بنابراین کودک شما می تواند به جای شیرینی کوکی ها یا بستنی از انواع توت های تازه لذت ببرد.

به گفته متخصصان تغذیه کودکان، در توت های تازه یا مارینادها و کمپوت های مبتنی بر آنها مواد مفید زیادی وجود دارد که در دوران کودکی بسیار ضروری است. ممنوعیت توت ها برای کودکان فقط برای کودکانی اعمال می شود که واکنش آلرژیک دارند.

توت خشک

درمان کودکان با انواع توت ها

هر توت خواص خاص خود را دارد که قبل از ورود به منوی کودکان باید در نظر گرفته شود. بارزترین خواص برخی از انواع توت های تابستانی و پاییزی را در نظر بگیرید.

زغال اخته به عنوان یک ضد عفونی کننده عالی در نظر گرفته می شود که فرآیندهای پوسیدگی را در معده سرکوب می کند و همچنین برای عملکرد ضعیف کلیه و ادم توصیه می شود.

خولان دریایی برای کم خونی در کودک یا تظاهرات مفید است. معمولاً در مبارزه با بری بری در کودکان استفاده می شود.
توت فرنگی در غذای کودک: سرشار از اسید فولیک، ضروری برای رشد سریع سلولی و ویتامین C.

تمشک نه تنها به دلیل داشتن مواد ضد تب طبیعی به کودکان مبتلا به سرماخوردگی کمک می کند، بلکه در توانایی آنها برای بازگرداندن کمبود آهن در بدن کودکان از توت های توت پیشی می گیرد. تمشک رسیده برای کودکانی که سیستم گوارشی ضعیفی دارند نیز مفید است.

مویز برای کودکان مفید است: سرشار از ویتامین C است و این برای آن دسته از کودکانی که اغلب دچار سرماخوردگی و کار زیاد می شوند بسیار مهم است. شستشو با محلول آبی آب توت سیاه تازه خیلی سریع به گلودرد کمک می کند.