پوشیدن کفش کوهنوردی merrell vibram بدون جوراب موجب بروز سرطان می شود

شکل نامتقارن یکی دیگر از جنبه های مهمی است که ماندگاری کفش کوهنوردی merrell vibram بر آن تأثیر می گذارد. عدم تقارن، برعکس تقارن به عدم تعادل متناسب کفش اشاره دارد.

کفش‌های کوهنوردی بسیار نامتقارن با پروفیل‌های تهاجمی و سایر سبک‌های کفش‌های کوهنوردی عملکردی همراه هستند. این به این دلیل است که هم پروفیل رو به پایین و هم شکل نامتقارن قصد یکسانی دارند که پاهای شما را با فشار روی انگشت شست پا فشار دهید.

اکثر کفش‌های کوهنوردی خنثی و مدل‌های راحت‌گرا نمایه نامتقارن پایینی دارند.

لاستیک زیره: راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانیم کفش‌های کوهنوردی را به‌جز ویژگی‌هایی که از آخرین زمانی که روی آن ساخته شده‌اند دسته‌بندی کنیم. برای مثال: لاستیک زیره، یکی از این راه‌ها است.

ده‌ها ترکیب لاستیکی برای کفش‌های کوهنوردی استفاده می‌شود که همگی با سطوح مختلف اصطکاک، استحکام و دوام متفاوت هستند. برخی از کوهنوردان به نوع لاستیکی که روی کفش خود می پسندند ترجیح می دهند. در اینجا چند مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد.

کفش

کفش کوهنوردی ویبرام: ویبرام یک تولید کننده پیشرو لاستیک است که در ساخت کفش های کوهنوردی و کوهنوردی با بالاترین کیفیت تخصص دارد. آنها سه ترکیب مخصوصاً برای کفش های کوهنوردی ایجاد کرده اند.

کفش کوهنوردی No Edge: فناوری No Edge یک مفهوم انقلابی بود که توسط La Sportiva ایجاد شد. مفهوم بسیار ساده است هدف آنها کاهش میزان ساخت و ساز بین پای شما و سنگ است. در حالی که آنها کاربرد گسترده ای دارند، به ویژه برای کوهنوردی در باشگاه موثر هستند.

کفش‌های توری کوهنوردی: کفش‌های توری سطح بالاتری از کنترل را بر روی تناسب ایجاد می‌کنند و امکان تنظیمات میکرو را در سراسر کفش فراهم می‌کنند و آن‌ها را انتخاب خوبی برای افرادی می‌کند که پاهای غیرعادی دارند.

Stealth Rubber توسط چارلز کول، بنیانگذار Five Ten در سال 1985 ایجاد شد و این شرکت آمریکایی را به عنوان یک تولید کننده کفش پیشرو در کانون توجه جهانی قرار داد.