پسته اکبری کرمان دلیل دریافت وام های کلان

آنها دارای لوتئین، ویتامین E و گاما توکوفرول، آنتی اکسیدان های قوی هستند که پیری را به تاخیر می اندازند و پوست شما را سالم تر نشان می دهند.

روغن پسته اکبری کرمان یک مرطوب کننده طبیعی است که موهای شما را سالم نگه می دارد و همچنین از آن در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند.

آنها از پوست محافظت می کنند: پسته به دلیل داشتن ویتامین A، E و B2 به بازسازی آن کمک می کند.مصرف منظم آن می تواند IMS (شاخص توده عضلانی) را در رژیم های کم کالری کاهش دهد.

آنها سرعت دریافت را کاهش می دهند: پوسته پسته باعث کاهش کالری دریافتی می شود، زیرا به عنوان یک سیگنال بصری از مصرف آن عمل می کند.

آنها به سرکوب گرسنگی و کاهش میل به پرخوری کمک می کنند.مطالعات مختلف نشان می دهد که افرادی که معمولاً آنها را مصرف می کنند کمتر دچار چاقی می شوند. در واقع، یک وعده پسته تنها 73 کیلو کالری (تقریباً 18 پسته) تامین می کند.

آنها پروتئین های گیاهی، فسفر، منیزیم و پتاسیم را فراهم می کنند که آنها را به یک ماده غذایی بسیار توصیه شده برای ورزشکاران تبدیل می کند.

پسته علاوه بر اینکه یک آجیل خوشمزه است، یک میان وعده بسیار سالم و غذایی است که مصرف آن فواید متفاوتی برای سلامتی ما دارد.

این درخت از درخت پسته یا پسته -از همان خانواده درخت بادام هندی- می آید و منشأ آن به غرب آسیا و آسیای صغیر می رسد، جایی که در مناطق خشک ایران، ترکمنستان، ترکیه و افغانستان شروع به کشت کرد.