منع مصرف بادام درختی تازه برای بیماران ام اس

همانطور که می دانید بادام درختی تازه یک انبار ویتامین E است و 37 درصد ارزش روزانه در یک مشت آجیل. ویتامین E از اکسیداسیون کلسترول در سلول ها جلوگیری می کند که محافظت در برابر بیماری های قلبی و پیشگیری از بیماری آلزایمر را فراهم می کند.

بادام دختی در کند کردن روند پیری، ویتامین E نیز در خط مقدم است. از سلول های پوست محافظت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

بادام دختی به کاهش وزن کمک می کند: به اندازه کافی عجیب، با افزودن بادام به رژیم غذایی خود می توانید وزن خود را سریعتر کاهش دهید البته اگر آجیل با کالری دریافتی شما مطابقت داشته باشد.

بادام دختی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد: بر خلاف بسیاری از غذاهای دیگر که برچسب “درمان سرطان” دارند، نشان داده شده است که بادام در کاهش خطر ابتلا به سرطان مفید است.

آخرین تحقیقات دانشگاه مکزیکوسیتی نشان داد که مصرف منظم آجیل خطر ابتلا به سرطان سینه و روده بزرگ را 2 تا 3 برابر کاهش می دهد.

بادام

بادام خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد: فقط 50 گرم بادام در روز باعث تقویت دیواره رگ های خونی، افزایش سطح آنتی اکسیدان ها در خون کاهش فشار خون و بهبود جریان خون می شود.

کیفیت خواب را بهبود می بخشد: بادام منبعی از منیزیم، کلسیم و ملاتونین است که برای آرامش عضلات و خواب خوب ضروری است.

قند خون را متعادل کنید: بادام در پیشگیری از دیابت نیز موفق بوده است. محتوای بالای منیزیم موجود در آجیل تأثیر مفیدی بر سطح قند خون دارد و همچنین مقاومت به انسولین را افزایش می دهد که خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

سلامت روده را بهبود می بخشد: مطالعات اخیر تأیید کرده اند که خوردن بادام (به شکل آجیل یا روغن) تأثیر مفیدی بر میکرو فلور روده دارد، عمدتاً به دلیل پروبیوتیک موجود در آن.

عملکرد شناختی را بهبود می بخشد: بادام برای مغز بسیار مفید است. محتوای بالای ویتامین E و به ویژه آلفا توکوفرول فعالیت مغز را افزایش می دهد و تأثیر مفیدی بر سیستم عروقی مغز دارد.