مردی با لوله پلی اتیلن 100 خانه خود را گرم می کند

اگرچه فلز به عنوان ماده سنتی برای ساخت لوله پلی اتیلن 100 در نظر گرفته می شود اما پیشرفت تکنولوژی از این صنعت نیز عبور نکرده است.

“لوله های پلاستیکی” محبوبیت بیشتری پیدا می کنند اینگونه است که مردم تعدادی از محصولات ساخته شده از پلیمرها را می نامند که در میان آنها انواع مختلفی وجود دارد مانند:

  • پی وی سی
    پلی بوتیلن
    پلی پروپیلن
    پلی اتیلن
    فلز پلاستیک

رایج ترین آنها در ساخت و ساز لوله های پلی اتیلن هستند که برای تخمگذار ارتباطات استفاده می شوند. در این مقاله به بررسی انواع لوله های پلی اتیلن، تفاوت ها و وسعت آن ها و همچنین مزایا و معایب می پردازیم.

اول از همه به این سوال پاسخ می دهیم که چرا لوله های پلی اتیلن در ساخت و سازهای مدرن تا این حد محبوب شده اند. این با مزایای مواد توضیح داده شده است. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

لوله

لوله پلی اتیلن یک ماده سازگار با محیط زیست است که با مواد محیطی واکنش نشان نمی دهد. به همین دلیل استفاده از آن هم برای مردم و هم برای محیط زیست بی خطر است.

علاوه بر این، باکتری ها در دیواره های داخلی لوله های پلی اتیلن تکثیر نمی شوند، که این ماده را از نظر اپیدمیولوژی بهداشتی مشخص می کند و امکان انتقال آب آشامیدنی را از طریق آنها فراهم می کند.

این ماده در معرض خوردگی نیست، که به طور قابل توجهی طول عمر محصولات را افزایش می دهد (تا 50 سال یا بیشتر). سطح داخلی لوله های پلی اتیلن آب در معرض رسوب قرار نمی گیرد. آنها نیاز به حفاظت یا نگهداری خاصی ندارند.

لوله های پلاستیکی وزن بسیار کمتری دارند که حمل و نقل و نصب آنها را تسهیل می کند. همچنین، نصب با سهولت اتصال چنین لوله هایی به یکدیگر ساده می شود.

هزینه محصولات ساخته شده از پلی اتیلن بسیار کمتر از فولاد یا چدن و ​​حتی بیشتر از محصولات ساخته شده از فلزات غیر آهنی است.