لوله پلیکا فشار قوی 110 که موجب میلیاردر شدن کارگری شد

لوله پلیکا فشار قوی 110 در طیف گسترده ای از کاربردهای لوله کشی ، از حمل و نقل آب آشامیدنی تا کشاورزی شهری استفاده می شود. این محبوبیت به دلیل ویژگی های کلیدی آنها است: ایمن، بادوام، مقرون به صرفه و پایدار.

لوله های پی وی سی ایمن هستند
آب پاک یکی از گرانبهاترین منابع زمین است. لوله های آب پی وی سی به دلیل درجه بی اثر بودن و مقاومت بالای خود در برابر خوردگی، کیفیت آب آشامیدنی را حفظ می کنند.

بنابراین لوله‌های PVC عاری از آلودگی‌های بیوفیلم هستند که می‌تواند محل رشد باکتری‌ها باشد. لوله های پی وی سی آب نیز از هدر رفت آب غیر ضروری از منبع به مصرف کننده جلوگیری می کند. لوله های پی وی سی با کمک به تامین آب تمیز، به هدف توسعه پایدار 6: آب پاک و بهداشت کمک می کند.

از آنجایی که پی وی سی زیر دمای انتقال شیشه ای خود (80 درجه سانتیگراد) استفاده می شود، می توان PVC را به عنوان یک مانع عملکردی در نظر گرفت که از مهاجرت مواد با وزن مولکولی کم به آب آشامیدنی جلوگیری می کند.

آزمایش‌های مهاجرت سطوح مهاجرت را بسیار کمتر از حد تشخیص مدرن‌ترین تکنیک‌های تحلیلی نشان داده‌اند. در مقاله بررسی شده PVC4Pipes بیشتر بخوانید .

لوله پلیکا
لوله های پی وی سی بادوام هستند
اولین سیستم‌های لوله‌کشی پی وی سی بیش از 80 سال نصب شد و بیشتر آنها هنوز در حال استفاده هستند. مطالعات حفاری حداقل تخریب را نشان می دهد و تأیید می کند که لوله ها سال های بیشتری از سرویس باقی مانده اند.

طول عمر مورد انتظار لوله پی وی سی برای لوله های زیرزمینی 100 سال یا بیشتر است. علاوه بر این، شبکه های آب پی وی سی میزان شکست بسیار کمتری نسبت به مواد غیر پلاستیکی نشان می دهند.

تفاوت بین PVC و PVCU چیست؟ PVC اصطلاح رایج رایجی است که برای توصیف هر پلاستیک ساخته شده از پلی وینیل کلرید استفاده می شود.

قسمت “U” PVCU نشان می دهد که غیرپلاستیک شده است و بنابراین نرم کننده ای به آن اضافه نشده است تا نرم شود (مثلاً برای برزنت ها)، بنابراین، به طور صحیح تر، هر محصول PVC سفت و سخت را باید UPVC یا PVCU نامید.

با این حال، اکثر مردم آن را پی وی سی می نامند. آیا لوله PVC (PVCU) برای آب آشامیدنی ایمن است؟ اکثر کشورها استانداردها و سیستم های آزمایشی خود را برای تأیید اقلام برای استفاده در منابع آب آشامیدنی دارند.