قارچ صدفی پرورشی شیراز اصفهان تهران

پرورش قارچ صدفی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است زیرا یک محصول ارگانیک با طعم عالی و ارزش غذایی فوق العاده است، بنابراین تقاضای فراوانی برای خرید عمده ای آن در شهرهای مختلف کشور وجود دارد؛ قارچ صدفی پرورشی شیراز را می توان از بهترین نمونه های موجود در بازار به شمار آورد که در صورت نیاز، به اکثر شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران و اصفهان نیز ارسال می شود.

قارچ صدفی پرورشی شیراز اصفهان تهران

قیمت قارچ صدفی پرورشی

قیمت قارچ صدفی پرورشی اگر قیمت قارچ صدفی پرورشی موجود در فروشگاه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید، ممکن است با اختلاف های کم یا زیادی روبرو شوید اما عوامل موثر بر قیمت این محصول چیست و چرا برخی از آنها ارزانتر هستند؟

فعالیت تعداد زیادی شرکت کشت و بسته بندی قارچ صدفی پرورشی در سراسر کشور، از مهمترین عواملی است که باعث می شود محصولات ارائه شده توسط آنها از لحاظ کیفیت یکسان نباشند و طبیعی است که قیمت های متفاوتی هم برای این محصول تعیین شود.

معمولا قارچ های صدفی پرورشی بسته بندی شده، در وزن هایی بین دویست گرم تا یک کیلوگرم عرضه می شوند ولی قارچ های صدفی فله نیز به صورت عمده ای و حجم بالاتر به فروش می رسند و طرفداران زیادی نیز دارند زیرا قیمت آنها نسبت به قارچ بسته بندی، مناسبتر است.

قارچ صدفی برای رشد مناسب نیازمند شرایط دمایی و رطوبت کافی است؛ بنابراین افزایش هزینه های تامین شرایط محیطی می تواند بر قیمت تمام شده قارچ برای مشتری عمده و جزئی تاثیر بگذارد.

برای این که بهترین قارچ های صدفی را با قیمتی مناسب خریداری کنید، تا حد امکان واسطه ها را حذف کنید؛ این مرکز در زمینه توزیع انواع قارچ باکیفیت در شهرهای مختلف فعالیت می کند و به دلیل این که سفارش مشتریان به صورت بدون واسطه ارسال می شود قیمت ها نیز بسیار مناسبتر از سایر فروشگاه ها می باشد.

شما نیز می توانید در خصوص استعلام قیمت قارچ صدفی پرورشی از طریق حضوری یا آنلاین اقدام‌ کنید و از آخرین تغییرات لیست قیمت ها آگاهی یابید.

قارچ صدفی پرورشی اصفهان

قارچ صدفی پرورشی اصفهان اکثر شهرهای استان اصفهان، فعالیت گسترده ای در زمینه پرورش قارچ صدفی درجه یک دارند که از جمله ی این شهرها می توان به سمیرم، خمینی شهر و فلاورجان اشاره کرد.

اگر میزان تولید قارچ صدفی پرورشی در استان های مختلف را مورد مقایسه قرار دهید، متوجه خواهید شد که اصفهان یکی از پنج استان برتر کشور در زمینه تولید این محصول است زیرا پرورش قارچ به آب زیادی نیاز ندارد و برای تولید در استان هایی که با کمبود آب مواجه هستند گزینه ای عالی و درآمدزا به شمار می رود.

افزایش میزان تولید قارچ صدفی در این استان باعث شده است که میزان عرضه نیز بیشتر شود و در نتیجه قارچ صدفی اصفهان با قیمت هایی مناسبتر از اکثر تولیدکنندگان دیگر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

البته مراکز تولیدی قارچ صدفی پرورشی در اصفهان توجه خاصی به مراحل رشد محصولات و کیفیت آنها دارند و تمام تلاش خود را انجام می دهند تا قارچ هایی با سطح کیفی عالی را برای مصارف خوراکی و درمانی به مشتریان ارائه دهند.

قارچ صدفی پرورشی های این استان در کشورهای همسایه نیز پرطرفدار است و بخش عمده ای از صادرات قارچ اصفهان به کشور عراق اختصاص می یابد؛ این محصول به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود، سفارشاتی در وزن های مختلف داشته باشند.

قارچ صدفی پرورشی تازه

قارچ صدفی پرورشی تازه تاریخ مصرف قارچ های صدفی پرورشی، روی بسته بندی آنها درج می شود و معمولا تا سه ماه بعد از خرید قابل استفاده می باشد ولی مسلما مصرف آن به صورت تازه ترجیح داده می شود زیرا طعم و کیفیت بهتری دارد.

با استفاده از قارچ صدفی پرورشی تازه می توان انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار مانند خورشت ها، پیتزا، شینسل و شامی را تهیه کرد و برای پذیرایی در مهمانی ها مورد استفاده قرار داد، اما این نوع قارچ برای سلامتی نیز بسیار مفید است و خواص فراوانی دارد.

موارد زیر بخشی از خاصیت های فوق العاده قارچ صدفی است که هر چه محصول تازه تر باشد، تاثیرات خوب بیشتری برای سلامت افراد با سنین مختلف دارد:

  1. قارچ صدفی تازه منبعی از آنتی اکسیدان ها به شمار می رود که برای پیشگیری از انواع سرطان مفید هستند.
  2. نمونه های تازه ی این نوع قارچ سرشار از کلسیم است و مصرف آن برای تقویت استخوان ها توصیه می شود.
  3. ویتامین C موجود در قارچ صدفی تازه باعث می شود که سیستم ایمنی بدن در مقابل ویروس ها مقاومت بیشتر و بهتری داشته باشد.
  4. این نوع قارچ برای لاغری و کاهش کلسترول خون نیز گزینه ای بسیار عالی است؛ قارچ صدفی تازه و درجه یک، فیبر فراوانی دارد که باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود و همچنین موجب می شود که فرد کمتر احساس گرسنگی داشته باشد.
  5. این محصول، پروتئین فراوانی دارد و حتی می تواند به عنوان جایگزین گوشت در برنامه غذایی قرار بگیرد.
  6. برای پیشگیری از کم خونی و دیگر مشکلات ناشی از کمبود آهن می توانید از قارچ صدفی استفاده کنید.

قارچ صدفی پرورشی کوهی

قارچ صدفی پرورشی کوهی اغلب قارچ های صدفی موجود در بازار از نوع پرورشی هستند و در شرایط استاندارد رشد کرده اند ولی قارچ های صدفی کوهی یا وحشی نیز وجود دارند که به صورت خودرو و در مناطق کوهستانی و جنگلی رشد می کنند و به دلیل خواص نسبتا بالاتر، خریداران زیادی از سراسر کشور دارند.

قارچ های صدفی کوهی در دامنه ها و ارتفاعات زاگرس و البرز پرورش می یابند و گاها تحت عنوان گیاه دارویی نیز شناخته می شوند اما باید در مورد خرید آنها دقت زیادی صورت بگیرد و از خوراکی بودن آنها مطمئن شد زیرا برخی از قارچ های کوهی سمی هستند و تشخیص سالم بودن آنها نیز دشوار است.

قارچ های صدفی کوهی توسط افراد مختلفی برداشت می شوند، بنابراین قیمت گذاری معین و دقیقی برای آنها وجود ندارد ولی در حالت کلی قارچ های صدفی کوهی از نمونه های پرورشی گرانتر هستند و معمولا قارچ هایی که در دامنه های رشته کوه البرز رشد می کنند قیمت بالاتری از قارچ های دامنه زاگرس دارند.

قیمت قارچ صدفی کوهی در کشورهای دیگر نیز بسیار بالاست و به همین علت مورد توجه خاص صادرکنندگان نیز قرار می گیرند.

برای این که بتوان قارچ صدفی کوهی یا پرورشی را تا مدت طولانی تری مورد استفاده قرار داد، این محصول را خشک می کنند که در این صورت نگهداری آن نیز آسانتر می شود و نیازی به شرایط خاص دمایی ندارد.