فرش نگین مشهد هلال که نیاز به شستشو ندارد

دز حیقیت فرش نگین مشهد هلال ممکن است آلاینده ها و مواد حساسیت زا مانند کنه های گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی، آلرژن های سوسک، آلودگی ذرات، سرب، هاگ های کپک، آفت کش ها، خاک و گرد و غبار را به دام بیندازند.

گازهای سمی موجود در هوا می توانند به ذرات کوچکی بچسبند که در فرش ها ته نشین می شوند. این آلاینده ها ممکن است در حین بازسازی، جاروبرقی یا حتی راه رفتن روی فرش در هوا منتقل شوند.

در خانه کودکان بیشتر در معرض آلودگی های فرش قرار می گیرند. آنها وقت خود را به بازی روی زمین می گذرانند و دست های خود را در دهان خود قرار می دهند.

اگر سطح وسیعی با فرش پوشانده شود، ممکن است حذف آلاینده ها و آلرژن های هوای داخل خانه بسیار دشوار باشد.

فرش

مواد شیمیایی به کار رفته در برخی از فرش های جدید، پدهای فرش و چسب های مورد استفاده برای نصب آنها می تواند به سلامت شما آسیب برساند. برخی از این محصولات با ترکیبات آلی فرار (VOCs) ساخته می شوند که بو و مواد شیمیایی منتشر می کنند.

چگونه می توانید از سلامت خود محافظت کنید؟ به‌جای فرش کف‌پوش‌ها و فرش‌هایی با سطح سخت را انتخاب کنید که می‌توان آن‌ها را از بیرون جدا کرد و تمیز کرد.

اگر این امکان پذیر نیست، مرتباً با یک فیلتر ذرات هوای با راندمان بالا (HEPA) جاروبرقی را جارو کنید. سالانه فرش ها را با بخار خشک تمیز کنید. مطمئن شوید که فرش ها به درستی خشک شده اند تا پتانسیل کپک زدن کاهش یابد.

آشپزخانه‌ها، حمام‌ها و ورودی‌ها باید همیشه بدون فرش باشند، زیرا اغلب مرطوب هستند و محیط خوبی برای کپک زدن فراهم می‌کنند.

از تشک‌های بادوام در خارج از ورودی‌ها استفاده کنید تا آلودگی وارد خانه را محدود کنید و فضایی را برای افراد فراهم کنید تا کفش‌های خود را نزدیک در بگذارند.