ظروف ملامین چیکو موجب مرگ کودکان مهدی در آبادان شد

مقرون به صرفه بودن و ماندگاری ظروف ملامین چیکو به طور غیرقابل انکاری جذاب است. در حالی که برخی گزارش ها ایمنی ظروف ملامینه را زیر سوال می برند ارزیابی ایمنی و خطر ملامینه FDA بیان می کند که این نوع ظروف پلاستیکی برای استفاده بی خطر هستند.

تا زمانی که غذای خود را تا 160 درجه فارنهایت یا بالاتر گرم نکنید، مواد شیمیایی موجود در ظروف ملامین به وعده غذایی شما منتقل نمی شود.

در حالی که برخی از اقلام ظروف ملامین حاوی مقادیر بی خطر BPA هستند بسیاری از برندها محصولات ملامینه فاقد BPA را ارائه می کنند.

خرید محصولات ظروف ملامین بدون BPA می تواند اعتماد مشتریان شما را به برند شما افزایش دهد. بسیاری از خطوط ظروف غذاخوری ملامینه و ابزار آشپزخانه الزامات ایمنی مواد غذایی NSF را برآورده می کنند.

آیا ماشین ظرفشویی برای ظروف ملامین ایمن است؟ ظروف ملامینه 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. اکثر انواع ظروف سرو ملامین می توانند دمایی را تحمل کنند که از دمای توصیه شده در ماشین ظرفشویی بیشتر است.

علاوه بر این، ظروف ملامین توانایی حفظ حرارت بالا را دارد و به آن اجازه می دهد سریعتر از ظروف ظروف استاندارد خشک شود.

ظروف

آیا مایکروویو در برابر ظروف ملامین ایمن است؟ ظروف غذاخوری ملامینه قابل استفاده در مایکروویو نیستند. اگرچه ملامین برای مقاومت در برابر دمای بالا طراحی شده است، اما هرگز نباید در هنگام گرم شدن با مواد غذایی تماس داشته باشد.

پلاستیک ملامینه در برابر گرما و سرما مقاوم است. دما را بیشتر از سایر انواع پلاستیک نگه می دارد، اما زمان زیادی طول می کشد تا دمای آن تغییر کند.

این به این دلیل است که ظروف ملامین یک عایق است نه رسانا. ملامین در هنگام سرو غذاهای گرم خنک می ماند زیرا غذا برای مدت طولانی گرمای کافی برای تغییر دمای خود مواد تولید نمی کند.

این کار از سرورهای رستوران و ناهارخوری ها در برابر خطرات سوختگی مرتبط با ظروف داغ و سایر ظروف سرو محافظت می کند.

ظروف ملامین به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر حرارت، برای ابزار آشپزخانه که برای جابجایی سوپ داغ و آب جوش استفاده می شود، عالی است.

از آنجا کهظروف ملامین عایق بسیار خوبی است، برای غذاهای سرد و نمایش بوفه نیز ایده آل است. تابه های ملامینه برای اغذیه فروشی ها، قصابی ها و سالاد بارها مناسب هستند.

ظروف ملامین را در ظروف پر از یخ قرار دهید تا اقلام آبکاری شده را در رویدادهای پذیرایی خنک نگه دارید.