صندلی اداری پاسارگاد که در شب همانند چراغ مطالعه عمل می کند

اگر شیفت های طولانی در محل کار دارید یا کارکنانی دارید که تمام شب کار می کنند صندلی اداری پاسارگاد تمام چیزی است که نیاز دارید.

به طور خاص برای استفاده گسترده طراحی شده است، دارای ویژگی های قوی و مکانیزم های خوش ساخت است.

این صندلی‌ها برای مشاغلی که ساعات اداری طولانی دارند، مانند بیمارستان‌ها و مراکز تماس، بهترین گزینه هستند، این صندلی‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند دسته‌بندی، پشتیبانی کمر و ارتفاع قابل تنظیم هستند.

از آنجایی که دفاتر با شیفت های 24 ساعته بیشتر به کارمندان نیاز دارند که تمرکز بالایی داشته باشند، داشتن صندلی اداری پاسارگاد راحت ضروری است.

به عنوان یک صندلی اداری پاسارگاد ارگونومیک که تمام نیازهای خاص یک شیفت کاری طولانی را برآورده می کند و برای دوام طراحی شده است، یک صندلی سنگین مطمئناً ارائه می شود.

ویژگی های طراحی خاص در این صندلی ها به جلوگیری از کمردرد و حالت قوز کرده کمک می کند. این می تواند از خستگی زودهنگام کارمندان در محل کار جلوگیری کند.

صندلی اداری پاسارگاد سنگین به راحتی قابل تنظیم هستند و برای تحمل وزن های سنگین طراحی شده اند.

صندلی

آنها دارای یک تکیه گاه کج، پشتی پف دار، تکیه گاه های بالشتک دار تاشو، بالشتک های هوای پشتیبانی کننده کمر و ارتفاع استاندارد صندلی هستند که آنها را به انتخابی عالی برای یک شب راحت در محل کار تبدیل می کند.

صندلی اداری پاسارگاد امروزی که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، صندلی ارگونومیک است. این صندلی ها دارای مزایای بسیار شیک و مد روز هستند.

صندلی اداری پاسارگاد مزایای ترکیبی همه صندلی‌هایی است که تاکنون مورد بحث قرار گرفته‌اند، و همچنین به‌طور خاص برای کاهش پیامدهای جدی نشستن طولانی‌مدت برای سلامتی با ایجاد راحتی و بهبود وضعیت بدن طراحی شده است.

صندلی اداری پاسارگاد ارگونومیک که اولین بار در سال 1976 توسط بیل استامپف، طراح هرمان میلر طراحی شد، در طول زمان تکامل یافته است و در ارائه راحتی و پشتیبانی بی‌شک است.

افرادی که به دفتر می روند بیشتر روز خود را می نشینند. نشستن، که ظاهراً کمتر از راه رفتن، دویدن یا ایستادن خسته کننده است، فشار زیادی به کمر فرد وارد می کند.

بنابراین داشتن صندلی اداری پاسارگاد که حالت خنثی را تشویق کند تا استرس مفاصل و ماهیچه ها را از بین ببرد، بسیار مهم است. ویژگی های بی شماری که یک صندلی ارگونومیک را از سایر صندلی ها متمایز می کند.