حوله تن پوش زربافت که هرگز خیس نمی شود

یکی از مهمترین عناصر تبدیل یک خانه جدید به خانه انتخاب وسایل مختلف مانند حوله تن پوش زربافت است.

برخی ممکن است آنها را یک فکر بعدی بدانند اما یک ست کامل در یک طرح رنگی مناسب به حمام ظاهری هماهنگ و جذاب برای بازدیدکنندگان می دهد.

در حالی که بسیاری از ما ممکن است با استفاده از یک یا دو حوله نامتناسب و یک پارچه شستشو کنار بیاییم در واقع عملکرد خاصی برای هر نوع حوله موجود است.

به کوچکترین نوع حوله های حمام و دستشویی می گویند. این مربع‌های کوچک پارچه‌ای (ترکیب پنبه‌ای بافت‌دار) برای کمک به حمام‌کنندگان با کف کردن و مالش دادن ملایم است.

از آنجایی که استفاده از پارچه‌های شستشو می‌تواند بسیار صمیمی باشد، بسیاری از میزبان‌ها برای اطمینان از استفاده فردی یک منبع سخاوتمندانه را در دسترس خود نگه می‌دارند. دستشویی ها عموما به صورت عمده و با هزینه اسمی به فروش می رسند.

حوله

بزرگترین حوله های بعدی حوله های دستی نامیده می شوند و عمدتاً در نزدیکی سینک حمام استفاده می شوند.

حوله های دستی دارای بسیاری از عناصر طراحی حوله های بزرگتر هستند بنابراین باید هماهنگ شوند. ممکن است برای قرار دادن حوله دستی در نزدیکی سینک از یک آویز کوچک یا حلقه استفاده شود.

مهمانان باید آنها را در درجه اول برای خشک کردن دست ها و صورت تمیز خود استفاده کنند نه به عنوان جایگزینی بزرگتر برای یک پارچه شستشو.

میزبان ها اغلب حوله های دستی را روی چوب لباسی تنظیم می کنند تا ظاهری متعادل بین استفاده داشته باشند.

یکی دیگر از سبک های رایج حوله های حمام برای جذب آب اضافی پس از حمام یا دوش گرفتن استفاده می شود.

اینها تشک حمام نامیده می شوند و فقط برای این منظور باید استفاده شوند. تشک های حمام به طور کلی ضخیم تر از حوله های استاندارد برای جذب و کشش بهتر هستند.

تشک های حمام باید با بقیه حوله ها هماهنگی رنگی داشته باشند، اما برخی از مجموعه های استاندارد ممکن است آنها را ارائه ندهند. میزبانان همچنین ممکن است تشک حمام را با طرح رنگ مکمل یا سبکی که با پرده های حمام مطابقت دارد انتخاب کنند.