تولید سوسیس و کالباس میکائیلیان از بزرگترین اختاپوس جهان

همانطور که می دانید سوسیس و کالباس میکائیلیان تازه از گوشت تازه یعنی گوشتی که پخته نشده درست می شود.

از آنجایی که تازه است باید تا زمانی که برای استفاده آماده شود در یخ نگه داشته شود در غیر این صورت ممکن است خراب شود. برخی از انواع سوسیس تازه مورد علاقه ما عبارتند از: سوسیس Bratwurst و ایتالیایی.

چند راه برای پخت سوسیس تازه وجود دارد مانند کباب کردن یا بخارپز کردن. هنگام پختن سوسیس تازه، حتماً کاملاً بپزید.

وقتی آشپزی را تمام کردید نمی خواهید رنگ صورتی ببینید. برای اینکه سوسیس‌ها نریزند و روی آشپزخانه‌تان روغن نپاشند پوست‌ها را با چاقو بشکنید تا فشار از بین برود.

سوسیس از قبل پخته شده بسیار پرمصرف ترین نوع سوسیس است. ما مطمئن هستیم که قبلا آن را امتحان کرده اید حتی اگر در آن زمان آن را نمی دانستید. سوسیس های از قبل پخته شده عبارتند از: هات داگ، بولونیا، مورتادلا.

این سوسیس ها به دلیل داشتن یک پرکننده پوره شده در یک آستر بیرونی شناخته می شوند. با این سوسیس ها آستر و فیلینگ به طور کامل پخته می شوند بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را دوباره گرم کنید.

نحوه گرم کردن سوسیس از قبل پخته شده به شما بستگی دارد. اگر می خواهید ظاهری روستایی تری داشته باشید کباب کردن به شما زغالی زیبایی می بخشد.

سوسیس

اگر نمی توانید بیرون غذا بپزید، همیشه می توانید آنها را در تابه سرخ کنید یا آب پز کنید. در هر صورت از آنجایی که آنها از قبل پخته شده اند تنها نگرانی شما گرم کردن آنها به دمای قابل خوردن است.

بدیهی است که سوسیس دودی با دود کردن تهیه می شود. آنها را در یک دودخانه قرار می دهند یا در یک سیگاری قرار می دهند جایی که آتش کم و آهسته می سوزد و دودی آزاد می کند که گوشت را می پزد و طعم می دهد. انواع سوسیس دودی عبارتند از: آندویی، کیلبسا، سوسیس ایتالیایی.

از آنجایی که سوسیس دودی از قبل پخته شده است، می توانید آن را همانطور که هست بخورید. بسیار محبوب است و می توان آن را در هر اغذیه فروشی یا سوپرمارکتی پیدا کرد.

سوسیس پخته شده به دلیل طرز پخت آن یکی از منحصربفردترین انواع سوسیس است. سوسیس تازه ساخته می‌شود و سپس نمک زده می‌شود و ماه‌ها هر بار آویزان می‌شود تا خشک شود.

این فرآیند همان چیزی است که به عنوان درمان شناخته می شود. در طول فرآیند پخت، نمک، قرار گرفتن در معرض هوا و زمان برای پختن گوشت با هم کار می کنند. برخی از انواع محبوب سوسیس پخته شده عبارتند از: Culatello، Coppa، Cervelat.