بوی مایع ظرفشویی بینگو که موجب فراری دادن سوسک های مزاحم می شود

هنگام تمیز کردن فیلترهای تهویه مطبوع، مایع ظرفشویی بینگو مهم است که به منظور بهبود عملکرد دستگاه و همچنین اطمینان از کیفیت هوای بهتر در خانه دقیق باشید.

در اغلب موارد، مسواک زدن و شستشوی فیلترهای AC برای از بین بردن موثر تجمعات کافی نیست زیرا مش ریز زباله هایی را به دام می اندازد که به راحتی جابجا نمی شوند.

برای تمیز کردن فیلترهای AC خود مانند زمانی که کاملاً نو بودند آنها را کاملاً بشویید و سپس آنها را در محلول گرم و صابونی خیس کنید.

قبل از اینکه یک بار دیگر فیلترها را بشویید، حداقل 15 دقیقه زمان خیساندن بدهید. پس از خشک شدن، آنها را دوباره در واحد تهویه مطبوع خود قرار دهید.

مایع ظرفشویی یک ماده تمیز کننده بسیار همه کاره است که می تواند در بسیاری از زمینه های نظافت خانگی استفاده شود.

بنابراین، در صورت شک به بطری صابون ظرف مایع که در کنار سینک آشپزخانه شما نشسته است مراجعه کنید و ما مطمئن هستیم که نتایج به طرز خوشایندی شما را شگفت زده خواهد کرد.

مایع شستشوی ایش عمدتاً از سورفکتانت ها یا مواد شوینده تشکیل شده است. تولیدکنندگان در تلاشند ترکیبی از مواد شوینده را بیابند که انحلال عالی چربی و دیگر سوسپانسیون ضایعات مواد غذایی را تضمین کند و کارایی شستشو را در هر دما چه در آب سخت و چه در آب نرم حفظ کند.

بسیاری از تولیدکنندگان برند از جمله مایرمایع

زیست تخریب پذیر بودن همه این مواد شوینده را مهم می دانند، به این معنی که مواد شوینده ظرفشویی در طبیعت تجزیه می شوند و در نتیجه به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

توجه به تجزیه پذیری زیستی در مناطق روستایی و کلبه های تابستانی که آب شستشو اغلب به زمین پرتاب می شود، اهمیت ویژه ای دارد.

مقدار کمی مواد رنگی و عطری به مایع ظرفشویی اضافه می شود تا آن را برای مشتری خاص و دلپذیر کند. اغلب اجزای مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست اضافه می شوند.