بستن کمربند مردانه چرم برای سربازان 19 ساله ممنوع اعلام شد

چگونه اندازه کمربند مردانه تعیین می شود؟ این سؤال زمانی مطرح می شود که قرار است یک کمربند مردانه چرم برای هدیه بخرید یا بدون امکان امتحان کردن آن در فروشگاه.

در اینجا چند راه برای کمک به تعیین اندازه صحیح کمربند وجود دارد:

فاصله نوک سوزن سگک تا سوراخ را با یک چین مشخص روی کمربند که فرد در حال حاضر بسته است را با نوار اندازه گیری کنید.
متر خیاط را روی شلوار در قسمتی که کمربند بسته شده است وصل کنید. اندازه گیری ها در زمان الهام بر روی شخص انجام می شود.

شلوار جین یا شلواری که فرد می پوشد را با خط کش اندازه می گیریم. نتیجه در دو ضرب می شود و اندازه کمربند مورد نیاز را بدست می آوریم.

به سایز شلوار مشخص شده روی محصول نگاه کنید و آن را با نمودار سایز کمربند مقایسه کنید که در اینترنت بسیار زیاد است. بسته به برند و کشور سازنده، اندازه تسمه ممکن است متفاوت باشد.

کمربند

همیشه می توانید لوازم جانبی و کالاهای چرمی با کیفیت بالا برای کمد لباس مردانه و زنانه را در وب سایت فروشگاه اینترنتی vitapelle.ru خریداری کنید به کاتالوگ بروید و خرید خوبی داشته باشید.

هنگام انتخاب کمربند، باید این واقعیت را در نظر گرفت که این یک فرآیند نسبتاً پیچیده است که نیاز به توجه زیاد و زمان مشخصی دارد.

فروشگاه اینترنتی Pgsale.ru مدل های زیادی از کمربندها را برای مناسبت های مختلف ارائه می دهد. محبوب ترین مدل کمربند نسخه کلاسیک آن است که به عنوان یک قاعده از چرم طبیعی در سایه های سخت ساخته شده است که به آنها شخصیت تطبیق پذیری می دهد (مناسب برای هر سبک لباس).

مدل های ساخته شده به سبک گاه به گاه با انواع رنگ ها، مواد پایه، سگک ها و عرض آنها متمایز می شوند. این گزینه در ترکیب با جین منطقی ترین است. کارکنان مجرب ما به شما در انتخاب و خرید یک کمربند چرمی گران قیمت کمک خواهند کرد.