بررسی عوامل تاثیر گذار بر نحوه فروش بهتر سنگ ساختمانی صادراتی در معاملات!

استفاده از سنگ ساختمانی گرانیت در ساخت و ساز ساختمان شامل پایه های پل ، دیوارهای حائل، سدها ، پیاده روها و ستون های سنگی مانند سنگدانه درشت در بتن ، بالاست راه آهن، پوشش ضد رطوبت، پوشش دیوارهای خارجی و مصارف عظیم به عنوان سازه گرانیت است کریستالی، ریز تا درشت است.

سنگ ساختمانی گرانیت بسیار سخت و بادوام است و مقاومت فشاری آن از 100 مگاپاسکال تا 250 مگاپاسکال است همچنین سنگ ساختمانی صادراتی دارای ارزش جذب پایین تر، تخلخل کمتر، مقاومت در برابر سرما و آب و هوای خوب، اما مقاومت ضعیف در برابر آتش است.

جلا دادن خوبی دارد و رنگ آن از خاکستری روشن تا صورتی متفاوت است. گرانیت صیقلی را می توان به عنوان روکش صفحه، ستون و دیوار استفاده کرد.

سنگ ساختمانی

از ماسه سنگ ها با سیمان سیلیس در ساخت سازه های سنگین استفاده می شود. همچنین در سنگ تراشی، سدها، پایه پل ها و دیواره های رودخانه استفاده می شود. از کوارتز و فلدسپات تشکیل شده است و در رنگ های مختلف مانند سفید، خاکستری، قرمز، نارنجی، قهوه ای، زرد و خاکستری تیره یافت می شود.

مقاومت فشاری از 20 مگاپاسکال تا 170 مگاپاسکال و وزن مخصوص از 1.85 تا 2.7 متغیر است. همانطور که باید بدانیم هوازدگی ماسه سنگ آن را برای ساخت و ساز ساختمان نامناسب می کند.

تخته سنگ ساختمانی تنوع زیادی در ویژگی های ساخت خود نشان می دهد. مقاومت فشاری تخته سنگ نیز از 100 مگاپاسکال به 200 مگاپاسکال تغییر می کند و رنگ آن می تواند خاکستری تیره، خاکستری مایل به سبز، خاکستری مایل به بنفش تا سیاه باشد. ساختار تخته سنگ ریزدانه و وزن مخصوص آن 2.6 تا 2.7 است.

سنگ ساختمانی آهک اغلب برای ساخت و ساز ساختمان مفید نیست گونه های ناخواسته به طور قابل توجهی نرم و عملاً برای کارهای ساختمانی مناسب نیستند. با این حال، گونه های متراکم، فشرده و زیبا، بدون توخالی و شکاف، به راحتی از بین می روند و درخشندگی بسیار نرمی به خود می گیرند.

سنگ ساختمانی آهک بیشتر در کف و سقف استفاده می شود. همچنین ترجیحاً در مناطقی که هوا توسط گازهای صنعتی آلوده است و همچنین در مناطق ساحلی که بادهای نمکی به آنها حمله می کند، از استفاده از این نوع سنگ خودداری شود.