با شوید خشک در بازار سکسه خود را متوقف کنید

در حقیقت شوید خشک در بازار که عمدتاً در دستور العمل های آشپزی مرتبط با ماهی شناخته شده و شناخته شده است، یک گیاه معطر است که شایسته توجه بیشتر است. به مواد خاصی اضافه شده است.

ظروف را به طرز ماهرانه‌ای تعالی می‌بخشد و می‌تواند فوراً وعده‌های غذایی روزانه شما را به غذاهای خاص واقعی تبدیل کند! این گیاه خوب که در میان گیاهان دارویی قدرتمند به حساب می آید، دارای خواص فوق العاده مفیدی برای سلامتی است.

دانه‌ها و برگ‌های شوید با طعمی شیرین و تازه نسل‌هاست که برای فواید آن مصرف می‌شود.

همچنین “علف خدا” نامیده می شود، استفاده از آن به عنوان یک گیاه دارویی در متون مقدس مانند کتاب مقدس، نوشته های مصر باستان و روم ذکر شده است و در درمان های آیورودا به رسمیت شناخته شده است:

در واقع، شوید یک گیاه معطر است که دارای خواص درمانی بسیاری است: با مبارزه با مشکلات معده ، هضم غذا را به شدت تسهیل می کند.

شوید

مصرف آن همچنین به درمان قولنج، معده درد و تسکین سیستم عصبی کمک می کند.

فواید ادرارآور: شوید سرشار از سدیم و پتاسیم است و دارای اثر ادرارآور است که باعث دفع سموم توسط کلیه ها می شود.

شوید که به صورت روزانه در چای گیاهی یا در غذاهای آشپزی مصرف می شود، به عنوان بخشی از یک رژیم سم زدایی یا لاغری ایده آل است، زیرا این عملکردهای ادرارآور و تخلیه به بدن کمک می کند تا از بین برود.

فواید گوارشی: شوید به شکل برگ یا دانه برای کمک به هضم با تحریک ترشح صفرا عالی است.

شوید عالی برای بازیابی هضم مایعات، نفخ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین به دلیل خواص ضد اسپاسم خود، درد معده، گرفتگی معده و حالت تهوع را تسکین می دهد.

فواید آرامش بخش: شوید دارای ویژگی های آرامش بخش غیرقابل انکاری است. به طور خاص در چای گیاهی تازه استفاده می شود، اثر آرام بخش آن به مبارزه با خستگی عصبی، حالت های استرس و تنش های روحی کمک می کند.

همراه با یک رژیم غذایی سالم، مصرف شوید به خواب بهتر و بازیابی آرامش و آرامش کمک می کند.

ذخیره سازی: شوید گیاهی شکننده است که به سرعت پژمرده می شود. ایده آل این است که آن را درست قبل از پختن برداشت کنید.

بهترین روش نگهداری این است که ساقه‌های آن را در یک لیوان آب قرار دهید یا در حوله کاغذی مرطوب بپیچید و در کیسه فریزر حداکثر به مدت ۲ یا ۳ روز در یخچال قرار دهید.