با استفاده از پالت پلاستیکی مشبک کمربندهای مجلسی زنانه تولید می شود

در حقیقت پالت پلاستیکی مشبک ساخته شده از پلاستیک قالب گیری تزریقی، به طور فزاینده ای در تعداد بیشتری از انبارها یافت می شوند. آنها در مقایسه با پالت های فلزی یا چوبی دارای مزایا و معایب خاصی هستند.

اولاً پالت های پلاستیکی مشبک تقریباً نصف وزن پالت های چوبی با ویژگی های مشابه هستند. مزیت دوم این است که آنها ساده ترین نوع برای تمیز کردن هستند، چیزی که به ویژه در صنایع غذایی از ارزش بالایی برخوردار است.

با این حال باید در نظر داشت که پالت های پلاستیکی با طراحی پیچیده نیاز به تمیز کردن مکانیزه و جامع دارند، زیرا آنها گوشه های زیادی دارند که دسترسی به آنها دشوار است که در آنها کثیفی به راحتی جمع می شود.

پالت های پلاستیکی را می توان رنگی کرد و بنابراین برای هر کاربر شخصی سازی شد تا مکان یابی و کنترل آنها آسان تر شود.

آنها همچنین دوام بیشتری دارند و تقریباً ده برابر بیشتر از معادل های چوبی دوام می آورند و از ضربات اجتناب ناپذیری که در هنگام جابجایی رخ می دهد متحمل نمی شوند.

با این حال پالت های پلاستیکی بدون معایب نیستند. برای شروع، احتمال تغییر شکل آنها تحت یک بار زیاد بیشتر است. در زمان انتشار این راهنما، آنها نیز گرانتر از چوبی بودند.

عیب دیگر این است که وقتی این نوع پالت مرطوب است خطر لغزش آنها روی شاخک‌های لیفتراک، قفسه‌بندی پالت‌های زنده یا واحدهای قفسه سیار همراه با خطرات مرتبط با سقوط یا سر خوردن وجود دارد.

در نهایت در رابطه با استحکام آنها باید مراقبت خاصی صورت گیرد. نوع پلاستیک، ضخامت ها و دنده های مورد استفاده، سیستم ساخت قالب و تزریق، همگی بر استحکام و استحکام آنها تأثیر دارند.

از نظر استفاده، پالت های پلاستیکی معمولاً به مشخصات تولید و ابعاد پالت های چوبی اروپایی (نوع 1، 2 و 3) پایبند هستند. در این موارد کاربرد آنها یکسان است.