با استفاده از شیلنگ پیسوار پکیج اسباب بازی های متنوع بسازید

بیشتر شیلنگ پیسوار پکیج برای آب بندی خریداری می شوند. شرایطی که در آن بهترین محافظت از محتویات آنها در برابر کثیفی، رطوبت و نشت در محدوده های مختلف دمایی حاصل می شود.

مکان هایی با رطوبت بالا وجود جوندگان و سایر تهدیدات آسیب مکانیکی، سهولت نصب و ایمنی مطلوب در برابر آتش آستین های هرمتیک P1 و P2 با تمام این شرایط “به خوبی” مقابله می کنند.

یک مزیت اضافی به نفع سری های مهر و موم شده، عمر طولانی است از جمله در فشار بالای رسانه های کاری (تا 1.4 مگاپاسکال).

اگر هدف از استفاده از شلنگ جلوگیری از ورود گرد و غبار، رطوبت و سایر مواد خارجی به کابل های پنهان شده در داخل و در عین حال جلوگیری از خم شدن و اشتعال سیم کشی برق باشد آستین های گالوانیزه فولادی سری P3 این کار را انجام خواهند داد.

سایر زمینه های کاربردی موفق برای محصولات دارای علامت P3 سیستم های تهویه و انتقال مواد حجیم با ذرات بزرگ است.

در برخی از مارک های شیلنگ های پیسوار غیر هرمتیک، مهر و موم به هیچ وجه توسط سازنده ارائه نمی شود. بنابراین اگر شرایط اجازه استفاده از سیستم های خط لوله را بدون اطمینان از سفتی می دهد، خرید کویل های شلنگ P3 بیشترین سود را دارد.

شیلنگ های تقویت شده خط لوله بادوام و در عین حال انعطاف پذیر هستند. برای ایجاد مقاومت در برابر سایش آستین و افزایش طول عمر، محصول علاوه بر این با یک سیم پیچ تخصصی ساخته شده از سیم فلزی یا نخ های مصنوعی تقویت می شود.

این نوع شلنگ به طور فعال برای تقطیر رسانه های مختلف – مایع با قوام مختلف یا گازی، از جمله مواردی که تحت فشار بالا هستند، استفاده می شود.

طبقه بندی چنین محصولاتی با توجه به ویژگی های فنی و گزینه های ساخت لایه داخلی انجام می شود. دو دسته از آستین های تقویت شده وجود دارد:

  • بافته شده
    ناویونیه
    شیلنگ های بافته شده