بادام درختی خام با پوست اشتهای کودکان را تنظیم می کند

لازم به ذکر است که بادام درختی خام با پوست سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کند که عامل اصلی پیری و بیماری است.

ویتامین E گروهی از آنتی اکسیدان های محلول در چربی است. این آنتی اکسیدان ها تمایل دارند در غشای سلولی بدن شما جمع شوند و از آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

بادام یکی از بهترین منابع ویتامین E در جهان است که تنها 30 گرم آن 37 درصد از RDP را تامین می کند. چندین مطالعه دریافت بیشتر ویتامین E را با میزان کمتر بیماری قلبی، سرطان و بیماری آلزایمر مرتبط دانسته اند.

بادام به کنترل سطح قند خون کمک می کند: آجیل ها کربوهیدرات کمی دارند اما چربی های سالم، پروتئین و فیبر بالایی دارند. این باعث می شود که آنها گزینه ای ایده آل برای افراد مبتلا به دیابت باشند. یکی دیگر از فواید بادام این است که سرشار از منیزیم است.

منیزیم یک ماده معدنی است که در بیش از 300 فرآیند بدن از جمله کنترل قند خون نقش دارد. RDI فعلی برای منیزیم 310-420 میلی گرم است. 60 گرم بادام تقریباً نیمی از این مقدار 150 میلی گرم از این ماده معدنی مهم را دارد.

بادام

جالب اینجاست که 25 تا 38 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دچار کمبود منیزیم هستند. اصلاح این کمبود باعث کاهش قابل توجه سطح قند خون و بهبود عملکرد انسولین می شود.

افراد بدون دیابت نیز با مصرف مکمل های منیزیم، کاهش قابل توجهی در مقاومت به انسولین مشاهده می کنند. این نشان می دهد که غذاهای سرشار از منیزیم، مانند بادام ممکن است به پیشگیری از سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 کمک کند که هر دو نگرانی جدی برای سلامتی هستند.

منیزیم موجود در بادام می تواند سطح فشار خون را بیشتر کاهش دهد. فشار خون بالا یکی از دلایل اصلی حملات قلبی، سکته مغزی و نارسایی کلیه است.

کمبود منیزیم ارتباط نزدیکی با فشار خون بالا دارد چه اضافه وزن داشته باشید یا نه. مطالعات نشان می دهد که اصلاح کمبود منیزیم می تواند منجر به کاهش قابل توجه فشار خون شود.

اگر از توصیه های غذایی برای منیزیم پیروی نمی کنید، افزودن بادام به رژیم غذایی شما می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.