استفاده از زغال کبابی خودسوز برای پخت عجیب ترین غذاهای جهان

همانطور که می دانید زغال کبابی خودسوز چوبی است که در محیطی با اکسیژن کم گرم شده است. در این فرآیند آب و شکر اضافی می‌پزد تا محصولی تولید شود که عمدتاً کربن خالص است. مردم با زغال غذا می پزند زیرا گرمتر و طولانی تر از چوب معمولی می سوزد.

چگونه یک کوره زغال چوب را شروع کنید؟

راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی کباب‌پز زغالی وجود دارد، اما روش دودکش به عنوان بهترین روش در نظر گرفته می‌شود. دودکش مانند پارچ زغال است. زغال چوب را داخل دودکش قرار دهید و دو تا چهار ورق روزنامه را در ته آن قرار دهید.

کاغذ را روشن کنید و دودکش را روی گریل خود قرار دهید. اجازه دهید دودکش به مدت 10 تا 15 دقیقه یا تا زمانی که زغال های مرکزی به رنگ نارنجی درخشند گرم شود.

هنگامی که این اتفاق می افتد باید زغال روشن را در رنده پایینی بریزید. رنده آتش را تعویض کنید و اکنون آماده شروع کباب کردن هستید.

زغال

اینها دو نوع زغال هستند. بریکت ها از خاک اره فشرده و توده ها از تکه های چوب پخته شده ساخته شده اند. بریکت ها معمولا کندتر می سوزند و دمای پایین تری تولید می کنند. توده ها تنوع بیشتری دارند.

یک کیسه معمولی زغال چوب حاوی گرد و غبار، چیپس و تکه های بزرگ است. با استفاده از مخلوطی از آنها می توانید حرارت بسیار بالایی ایجاد کنید.

بریکت ها یکنواختی و معمولاً قیمت پایین تری دارند. توده ها گرمای بهتری را ارائه می دهند و معمولاً طعم دودی بیشتری می دهند.

ذغال می توانید دو طرف گریل خود را به یکباره بپزید! این به شما امکان می دهد دو غذا را همزمان آماده کنید. برای مهمانی ها یا اگر دوست دارید دو غذا را همزمان بپزید بسیار مناسب است.

حتی می توانید غذای خود را با هم در یک کاسه بریزید و همه را با هم در یک بشقاب قرار دهید تا ظاهری فوق العاده داشته باشید. نیازی به هدر دادن زمان بیشتر از قبل نیست.