اسباب بازی در چین که بیماری ام اس را در کودکان درمان می کند

در دنیای مدرن تعداد زیادی اسباب بازی در چین وجود دارد که تقریباً غیرممکن است که یک طبقه بندی جهانی ایجاد کنید، بنابراین همه اسباب بازی ها با توجه به ویژگی های خاص به گروه هایی تقسیم می شوند.

بسته به سن کودک، اسباب بازی های آموزشی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

از 0 تا 12 ماه اسباب بازی های کودکان برای نوزادان سال اول زندگی در این دسته قرار می گیرند. اینها عبارتند از جغجغه های اول، موبایل موزیکال، تشک توسعه، اسباب بازی های موزیکال، اسباب بازی های بادگیر، دندان گیر، ویلچر و غیره.

از 1 سال تا 3 سال: در این سن، کودکان به بازی های نقش آفرینی، ساخت و ساز علاقه مند هستند. اسباب بازی های جالب برای این سن سازندگان، مکعب ها، توپ ها، اسباب بازی های جعبه شنی، مرتب کننده ها، پازل های بزرگ هستند. اسباب بازی های نرم به شکل حیوانات، مجسمه های حیوانات، آلات موسیقی.

اسباب بازی

از 3 تا 5 سال: کودکان در این سن دنیا را بسیار فعالانه یاد می گیرند، آنها هر روز آماده جذب دانش جدید هستند. قاب ها، درج ها، پازل ها، عروسک ها، مجموعه های بازی (باغ وحش، مزرعه، خانه عروسک، فرودگاه، راه آهن)، حمل و نقل (اسکوتر، دوچرخه تعادل) مورد توجه قرار خواهند گرفت.

از 5 تا 10 سال، طراحان مختلف اسباب بازی (لگو، چوبی، پلاستیک)، بازی های الکترونیکی، عروسک ها و لوازم جانبی، مبلمان عروسکی، عروسک های کاغذی با لباس، کیت های مدلینگ، کیت های آزمایشی، کیت های خلاقانه همچنان مرتبط هستند.

توسعه توانایی های خلاق: خلاقیت یک فعالیت بسیار خوب و مثبت است که کودک را به طور همه جانبه رشد می دهد. اسباب بازی های خلاقانه به کودک می آموزد که کار کند، خیالات خود را تحقق بخشد.

رشد و بهبود عملکردهای شناختی کودک: شناخت جهان از طریق بازی بسیار ساده تر است، به همین دلیل است که کودکان به راحتی شمارش، الفبا را یاد می گیرند، اگر این اتفاق در قالب یک بازی رخ دهد.