آتل دست که در موزه لوور با قیمتی باور نکردنی به فروش رسید

آتل بندی آسیب های دست با تکنیک مناسب ضروری است. با پیروی از تکنیک مناسب، قابلیت های همه کاره دست حفظ می شود، از برخوردهای عصبی جلوگیری می شود و دامنه کامل حرکت حفظ می شود.

در برخی شرایط، ارزیابی توسط متخصص ارتوپدی به آسانی در دسترس نیست و برای جلوگیری از آسیب بیشتر قبل از قرار ملاقات مناسب، دست باید آتل شود.

آتل دست برای درمان بسیاری از اختلالات استفاده می شود و می تواند برای تسکین علائم موثر باشد. با این حال، همه کارکنان مراقبت های بهداشتی از جمله درمانگران و پرستارانی که از آتل دست استفاده می کنند باید اطمینان حاصل کنند که بیمار از نزدیک پیگیری می کند.

آتل های دستی می تواند با عوارض زیادی همراه باشد که در صورت بی توجهی می تواند منجر به دعوای قصور شود.

هنگام ترخیص باید دستورالعمل های کاملی در مورد پیگیری، علائمی که باید مشاهده کند و زمان مراجعه مجدد به بخش اورژانس به بیمار ارائه شود.

آتل

آتل های دست و مچ برای محافظت و حمایت از مفاصل دردناک، متورم یا ضعیف و ساختارهای اطراف آنها با اطمینان از قرارگیری صحیح دست و مچ شما طراحی شده اند.

آتل ها را می توان برای مفاصل مبتلا به آرتریت یا سایر بیماری ها مانند سندرم تونل کارپال استفاده کرد.

دو نوع اصلی اسپلینت وجود دارد:

  • آتل هایی که در هنگام استراحت مفاصل دست و مچ استفاده می شود
  • آتل هایی که برای حمایت از دست و مچ در حین کار استفاده می شود.

یک اسپلینت در حالت استراحت از دست و مچ شما در بهترین حالت در هنگام استراحت پشتیبانی می کند. می تواند به کاهش تورم و درد کمک کند.

اسپلینت‌های استراحت معمولاً از یک ترموپلاستیک قالب‌گیری شده ساخته می‌شوند و با تسمه‌های چسبنده Velcro تعبیه شده‌اند و معمولاً توسط فیزیوتراپیست، کاردرمانگر یا ارتوتیست برای شما ساخته می‌شوند.